سبد خرید

محصولی در سبد خرید موجود نمی باشد.

کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل ایر ریلنتلس,Nike Air Relentless 4 Women Running Shoes,کفش های ورزشی

وضعیت محصول : موجود موجود
کفش مخصوص دویدن زنانه نایکی مدل ایر ریلنتلس Nike Air Relentless 4 Women Running Shoes
5335 140000 121000
گارانتی سالم بودن محصول هنگام تحویل
قیمت :
140,000 تومان
121,000 تومان
تخفیف19,000 تومان
5347 5335 140000 121000
رنگ
سایز
اضافه به سبد خرید اضافه جهت مقایسه
زمان را هدر ندهید در خرید تجزیه و تحلیل نمایید
با صرفه ترین خرید را انجام دهید در کمال آرامش خرید نمایید

کم تحرکی و چاقی و زندگی ماشینی مشکلاتی است که امروزه گریبانگیر اکثر مردم است. راحل این مشکلات ورزش است. یکی از کم هزینه‌ترین ورزش‌ها پیاده روی و دویدن است که فقط نیاز به یک کفش مناسب دارد. کفش (Nike Air Relentless 4 Women) از تولیدات شرکت مشهور نایک که در سایزهای مخصوص بانوان ساخته شده است که علاوه بر ظاهر زیبا و وزن سبک تمامی ویژگی‌های یک کفش پیاده روی و دویدن را دارد. تکنولوژی‌هایی که در این کفش استفاده شده عبارتند از : تکنولوژی Hyperfuse، تکنولوژی (Nike Air)، زیره (Phylon) و استفاده از ترکیب پارچه و ابر در ناحیه قوزک پا برای راحتی بیشتر است. از لاستیک در لایه زیرین زیره کفش استفاده شده که به لطف آن علاوه بر سبکتر شدن مقاومت زیره نسبت به سایش نیز بیشتر شده و چسبندگی آن نیز افزایش یافته است. از تکنولوژی Nike Air در ساخت کیسه های بالشتکیِ هوا استفاده میشود. این کیسه با هوای تحت فشار پر شده و با اینکه مقاومت بسیار بالایی دارد، از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است. این کیسه در پایینِ زیره ی میانی (Midsole)، زیرِ قسمت پنجه و یا در زیر هر دو قسمت تعبیه میشود. تکنولوژی Hyperfuse در رویه کفش بکار رفته که به موجب آن رویه کفش از سه لایه سبک که بوسیله حرارت به هم متصل شده‌اند تشکیل شده است. لایه اول از مواد مرکب، لایه میانی مشبک می باشد که تنفس کفش را فراهم می کند. لایه ی درونی از پلی یورتان ترمو پلاستیک (TPU) ساخته شده است که حداکثر دوام و مقاومت را بوجود می آورد و در نهایت تکنولوژی Fly Knit که به موجب آن در رویه کفش هیچ‌گونه درز دوختی وجود ندارد و این موجب راحتی و دوام بیشتر کفش می‌شود. استفاده از پارچه مشبک در ساخت رویه منجر به تهویه بهتر کفش می‌شود.
نایک شرکتی چندملیتی مستقر در ایالات متحده امریکا است که در زمینه طراحی، تولید، توسعه و بازاریابی جهانی کفش‌های اسپرت، پوشاک ورزشی و لوازم جانبی آن فعالیت دارد. این شرکت در شهر بیورتون (Beaverton) ایالت اورگن توسط «بیل باورمن» (Bill Bowerman) و «فیلیپ نایت» ((Philip Knight پایه‌ریزی شد. شرکت نایک از 25 ژانویه 1964 میلادی تا امروز تحت برند خود تولیداتی مانند نایک گلف، نایک پرو، نایک پلاس، ایرجوردن، نایک بلیزر، ایرفورس وان، نایک دانک، ایرمکس، فوم پوزیت، نایک اسکیت بوردینگ، هرلی اینترنشنال و کانورس را در زمینه‌های مختلف ورزشی ارائه داده است. نایک که از کلمه‌ای یونانی به معنای «خدای پیروزی» گرفته شده نمود اسم خود در تولیدات را به‌طور معمول با علامت تیک نشان می‌دهد. علامت تیک که تغییر شکل داده‌ی حرف V ابتدای کلمه‌ی (Victory) به معنای پیروزی است و به‌عنوان نشان تجاری این شرکت در سطح بین‌المللی شناخته می‌شود.

محصول مورد نظر به لیست خرید اضافه شد.
لصفا کمی صبر نمایید در حال اضافه کردن محصول به لیست مقایسه
ویژگی ها
مناسب برایپیاده روی
دویدن
رقص و حرکات تند
جنس رویه کفشالیاف مصنوعی
جنس کف کفشپلاستیک
فن آوری های به کار رفته- رویه مشبک با قابلت جریان بهتر هوا داخل کفش و فناوری Aeroply- کفه فومی با ضخامت بالا با قابلیت جذب ضربات وارد شده به پا- زیره از جنس لاستیک با انعطاف پذیری بالا- کفه‌‌‌‌ی NIKE Air که موجب سبکی و راحتی بیشتر کفش در هنگام دویدن و پرش می‌شود
ساخت کشورویتنام
رنگ بندیمشکی  قرمز  زرد  آبی  طلایی  نارنجی  زیتونی  مسی  سرخابی  
بند دار ؟بلی
مردانه/زنانهزنانه
مارکNike

معرفی برند نایکی نایک که امروزه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پوشاک و تجهیزات ورزشی در جهان شناخته می‌شود، در سال 1962 میلادی توسط (Bill Bowerman) و (Philip Knight) تحت نام (Blue Ribbon Sport) در ایالات‌متحده آمریکا تاسیس شد. در سال 1971 آن‌ها به این فکر افتادند تا نام شرکت را عوض کنند و در همین جهت نام نایک (Nike) را انتخاب کردند. این نام، کلمه‌ای یونانی است که به معنی خدای "پیروزی" در یونان شناخته می‌شود. نام جدید، نیاز به طراحی نشانه جدید نیز داشت و برای این کار آن‌ها از کارولین دیویدسون (Carolyn Davidson) که آن زمان دانشجوی رشته گرافیک دانشگاه هنر پورتلند (Portland) کمک گرفتند. نشانه نایک را خانم دیویدسون فقط با دریافت 35 دلار آمریکا برای آن‌ها طراحی کرد. در سال 1986 سود شرکت نایک از یک میلیارد دلار هم بیشتر محاسبه شد. با پیشرفت این شرکت، مسئولان آن به فکر گسترده کردن محصولات و شعب آن در سراسر جهان افتادند و سعی کردند تا تقریبا تمام تجهیزات و پوشاک ورزشی مربوط به ورزش‌های پرطرفدار نظیر بسکتبال و فوتبال را تولید کنند. در اواخر دهه 80 نایک شعار "Just Do It!" را برای خود برگزید و آن را به‌عنوان شعار تجاری در انحصار خود درآورد. تا اینکه در سال 1999، بیل باورمن در سن 88 سالگی درگذشت. سال 2004 نیز مدیر اجرایی این شرکت تغییر کرد. فیلیپ نایت که 66 سال سن داشت خود را از پست مدیریت اجرایی بازنشسته کرد و جایش را به ویلیام پرز (William Perez) داد. امروزه نام نایک و محصولات ورزشی آن تقریباً برای هیچ ورزشکار و ورزش دوستی ناآشنا نیست. فروشگاه‌های نایک که به نام نایکی تاون (Niketown) شناخته می‌شوند، در اکثر شهرهای مطرح دنیا آماده فروش آخرین محصولات این شرکت هستند.
برداشت مطالب از سایت دیجی کالا-www.digikala.com

بحث و نظرات کاربران
ارسال نظر