سبد خرید

محصولی در سبد خرید موجود نمی باشد.

کفش مخصوص دویدن زنانه ریباک مدل CrossFit Sprint 2.0,کفش مخصوص دویدن زنانه ریباک مدل CrossFit Sprint 2.0,کفش های ورزشی

وضعیت محصول : موجود موجود
کفش مخصوص دویدن زنانه ریباک مدل CrossFit Sprint 2.0 کفش مخصوص دویدن زنانه ریباک مدل CrossFit Sprint 2.0
5340 550000 550000
گارانتی سالم بودن محصول هنگام تحویل
قیمت :
550,000 تومان
5352 5340 550000 550000
رنگ
سایز
اضافه به سبد خرید اضافه جهت مقایسه
زمان را هدر ندهید در خرید تجزیه و تحلیل نمایید
با صرفه ترین خرید را انجام دهید در کمال آرامش خرید نمایید

انسان برای داشتن بدنی سالم و متناسب به ورزش کردن نیاز دارد. پیاده روی و دویدن بهترین و همگانی‌ترین ورزش برای همه‌ی مردم در تمامی سنین است که برای انجام آن نیاز به لوازم و تجهیزات و مکان خاصی نیست. تنها وسیله‌ای که برای انجام این ورزش لازم است کفش ورزشی مناسب است. کفشی که باید یکسری از خصوصیات را داشته باشد. کفش‌های مخصوص پیاده روی باید پاشنه‌های مناسب داشته باشند و از انعطاف‌پذبری خوبی برخوردار باشند. ضربه‌گیر بودن از دیگر ویژگی‌های یک کفش پیاده روی خوب است. همچنین برای دویدن کفشی مناسب است که علاوه بر داشتن ویژگی‌‌های گفته شده بسیار سبک باشد و حرکت انگشتان پا داخل کفش در هر جهت آزادانه انجام شود. کفش (CrossFit Sprint 2.0) از سری کفش‌‌های پیاده‌روی و دویدن ریباک که با سایزهایی مخصوص بانوان ساخته شده است. ریباک در ساخت این مدل تکنولوژی (FitFrame) را بکار برده که سبب فیت شدن پا در آن به سبب ارگونومی هرچه بیشتر کفش با پا خواهد شد. همچنین زیره کفش از جنس (EVA) است. EVA کائوچو یا همان پلاستیک طبیعی بوده که توسط گوگرد تقویت شده است. به این عمل «ولکانیزه» می‌گویند. عمل ولکانیزه سبب افزایش دوام، استحکام و تقویت مقاومت کششی در عین انعطاف‌پذیری زیره کفش خواهد شد. شیارهای طولی در زیره کفش علاوه بر کمک به انعطاف‌پذیری باعث تسریع در انتقال انرژی از پاشنه به پنجه‌ی پا حین حرکت نیز خواهد شد. از زاویه شیارهای عرضی کفش نمی‌توان چشم‌پوشی کرد، این نوع هندسه قرارگیری آج‌های زیره سبب چسبندگی بیشتر با سطح خواهد شد. همچنین فناوری (DuraCage) علاوه بر فیت شدن پا با رویه‌ی کفش، بافت مشبک آن قابلیت جریان داشتن هوا را ایجاد کرده و از بالا رفتن بیش‌ازحد دما در کفش و همچنین بوگرفتن آن جلوگیری خواهد کرد.
ریباک شرکتی بین‌المللی است که در زمینه تولید کفش‌های اسپرت و تجهیزات ورزشی فعالیت دارد. این شرکت در شهر بولتون (Bolton) انگستان توسط «جی.دبلیو. فاستر و پسران» (J.W. Foster and Sons) به‌صورت رسمی پایه‌ریزی شد. شرکت ریباک از 1895 میلادی تا امروز تولیداتی مانند تجهیزات تناسب اندام ، کفش و پوشاک و وسایل تمرینی در زمینه‌های مختلف ورزشی ارائه داده است. این شرکت پس از فروش سهام خود به آدیداس همچنان با مراکز تولید و توزیع‌اش در کانتون ایالات متحده، آمستردام هلند، مونترال کانادا، هنگ کنگ و مکزیکوسیتی به‌کار خود ادامه می‌دهد. ریباک تولیدات خود را به‌طور معمول با مثلث دلتا که نشان فعالیت این شرکت در کراس فیت، اسپارتان ریس و لس میلز بوده، طراحی کرده و به‌عنوان نشان تجاری این شرکت در سطح بین‌المللی شناخته می‌شود.

محصول مورد نظر به لیست خرید اضافه شد.
لصفا کمی صبر نمایید در حال اضافه کردن محصول به لیست مقایسه
ویژگی ها
مناسب برایپیاده روی
دویدن
باشگاهی
رقص و حرکات تند
جنس رویه کفشالیاف مصنوعی
جنس کف کفشچرم مصنوعی
فن آوری های به کار رفته- مناسب برای رشته ورزشی کراس فیت - دارای لایه داخلی FitFrame برای تناسب با قالب پا و ارگونومی بیشتر - دارای رویه DuraCage با قابلیت جریان داشتن هوا - دارای لایه 3 میلی‌متری تقویت‌کننده زیره با قطعه Pebax جهت حرکت نرم‌تر - دارای پاشنه کش
ساخت کشور
رنگ بندیزرد  طلایی  نارنجی  
بند دار ؟بلی
مردانه/زنانهزنانه
مارکReebok

معرفی برند ریباک شرکت «ریباک» یک تولیدکننده کفش‌های ورزشی، پوشاک و لوازم ورزشی و زیرمجموعه شرکت آدیداس است. نام آن از تلفظ آفریقایی رباک (Rhebok) که یک نوع غزال آفریقایی است، گرفته‌شده است. سابقه ریباک به دهه 1890 برمی‌گردد که شخصی به نام جوزف ویلیام فاستر خود را به‌عنوان اولین سازنده کفش‌های ورزشی میخ دار معرفی کرد. تا سال 1895 کفش‌های او به‌صورت دست‌دوز برای دوندگان مشهور ساخته می‌شد، ولی در سال 1895 او شرکتی در شهر بولتون بانام اصلی جی.دبلیو فاستر و پسران تاسیس کرد و پس از مدتی این شرکت کفش‌های خود را به کلیه ورزشکاران سرتاسر جهان عرضه می‌کرد. شرکت آدیداس در اواخر سال 2005 میلادی با پرداخت مبلغ 8/3 میلیارد دلار اقدام به خریداری تمام سهام شرکت آمریکایی ریباک کرد. مدیران آدیداس پس از خریداری ریباک نام این شرکت را تغییر ندادند و فقط تکنولوژی آدیداس را در خطوط ساخت محصولات این برند جایگزین کردند، زیرا نمی‌خواستند با این اقدام بازار فروش خود را از دست بدهند. ادغام آدیداس با ریباک در ژانویه سال 2006 را می‌توان فصل جدیدی در تاریخ ریباک دانست. ادغام این دو برند مطرح با یکدیگر به آن‌ها این فرصت را می‌داد که با ایجاد ویژگی‌های مکمل در این دو برند به بازار گسترده‌تری دست یابند و توانایی ارائه محصولات متنوع‌تری را به بازار داشته باشند.

بحث و نظرات کاربران
ارسال نظر